fbpx
Studia Podyplomowe

PUBLIC RELATIONS & MARKETING

Studia odbywają się z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość

 

Możliwość dofinansowania studiów  ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Więcej informacji tutaj.

Studiuj za 440 zł miesięcznie

 

Dla kogo?

Studia Public relations & Marketing są przeznaczone dla wszystkich tych, którzy w profesjonalny i praktyczny sposób chcą zdobyć nowoczesną wiedzę z zakresu zewnętrznego i wewnętrznego public relations, media relations, używania social mediów do celów promocyjnych oraz szeroko pojętego marketingu.

Cel studiów podyplomowych

Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów, którzy potrafią wykorzystać narzędzia nowoczesnego PR i Marketingu w pracy zarówno w jednostkach administracji publicznej, jak i prywatnych korporacjach. Zajęcia prowadzone są m.in. przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w swoich branżach.

Czas trwania i organizacja zajęć
  • studia trwają dwa semestry
  • zajęcia odbywają się co 2-3 tygodnie, w soboty i niedziele, w godzinach 8-15
  • forma prowadzenia studiów – blended learning
  • Organizacja roku akademickiego – tutaj

*Blended learning – forma mieszana edukacji na odległość, łącząca zajęcia tradycyjne  (2- 3 zjazdy w semestrze w siedzibie uczelni) z aktywnościami prowadzonymi zdalnie

Zasady rekrutacji

Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji zamieszczone są tutaj.

Warunki ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych na kierunku Public relations & Marketing  jest obecność na zajęciach i aktywność oraz zaliczenia poszczególnych przedmiotów w ramach studiów.

Dokument ukończenia studiów

Absolwenci otrzymują przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Dodatkowe informacje

WSPA zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby zgłoszeń.
Szczegółowy harmonogram studiów zostanie przygotowany po zakończeniu procesu rekrutacji.

 

Czesne
Program

Opłaty za studia

Płatność miesięczna: 440 zł
Opłata semestralna: 2000 zł
Opłata roczna: 4000 zł

Semestr I

Public relations – istota i znaczenie
Nowoczesny marketing
Komunikacja kryzysowa w PR
Strategie komunikacji
SEO PR
Etyka PR
Sponsoring
Negocjacje
Prawo prasowe, autorskie i ochrona danych osobowych
Corporate Identity i kreowanie wizerunku
Psychologia reklamy
Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów

Semestr II

Social Media
Metody i narzędzia e-marketingu
Kreacja reklamowa
Badania marketingowe i segmentacja rynku
Erystyka praktyczna w PR, czyli jak skutecznie odpowiadać na ataki słowne
Marketing społeczny
Sztuka prezentacji przed kamerą
Media relations
Nowoczesne narzędzia w pracy PR
Marketing w kulturze
Marketing korporacyjny
Emisja głosu
Video Marketing

Łączna liczba godzin: 184
Skip to content