fbpx

Pakiet Office w administracji

Szkolenie z zakresu: 
  1. Chmura Ms Office  8h
  2. MS Word Godzin 10h
  3. MS Excel Godzin 14h
  4. MS Power Point 6h
    łącznie 38h 

Szkolenie w formie online.

Trener: Tomasz Baranowski

Termin najbliższego szkolenia:

Kompletujemy kolejną grupę szkoleniową, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego!

Aby wziąć udział w szkoleniu:
  • WyÅ›lij formularz zgÅ‚oszeniowy
  • Poczekaj na informacjÄ™ zwrotnÄ… lub sam skontaktuj siÄ™ z Centrum Studiów Podyplomowych i SzkoleÅ„

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń WSPA
szkolenia@wspa.pl
tel. 81 452 94 74
pokój 105

Wyślij formularz zgłoszeniowy
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Pliki do pobrania:

Finansowanie szkolenia przez pracodawcÄ™

Formularz zgłoszeniowy do druku

Koszt szkolenia 550zł.

Minimalna liczba osób wynosi 8.

PROGRAM

Chmura Ms Office

Szkolenie adresowane do tych, którzy chcÄ… w peÅ‚ni wykorzystywać możliwoÅ›ci pracy online. Uczestnicy szkolenia uczÄ… siÄ™ miÄ™dzy innymi pracy na bezpÅ‚atnych rozwiÄ…zaniach online majÄ…cych na celu usprawnienie organizacji czasu pracy, jak i efektywne zarzÄ…dzanie nim.

  1. Wprowadzenie do usługi Office Online;
  2. Operacje na folderach i plikach w OneDrive;
  3. Udostępnianie plików;
  4. ObsÅ‚uga poczty elektronicznej w programie Outlook;
  5. Dodawanie i korzystanie z kontaktów w usÅ‚udze Office Online;
  6. Prowadzenie wideokonferencji (Skype);
  7. ObsÅ‚uga kalendarza i delegowanie zadaÅ„;
  8. Obsługa spotkań online;
  9. Praca z aplikacjami Office Online;

MS Word

Szkolenie adresowane do doÅ›wiadczonych użytkowników Worda, którzy chcÄ… w peÅ‚ni wykorzystywać możliwoÅ›ci programu. Uczestnicy szkolenia uczÄ… siÄ™ miÄ™dzy innymi pracy z szablonami, sekcjami i podziaÅ‚em dokumentu, stylami, odnoÅ›nikami, bibliografiÄ… i spisami treÅ›ci, zaawansowanych narzÄ™dzi formatowania oraz narzÄ™dzi pracy grupowej i korespondencji seryjnej.

  1. Szablony dokumentów
  2. Formatowanie tekstu za pomocÄ… styli
  3. Praca z dÅ‚ugimi tekstami
  4. Konspekt dokumentu
  5. Współpraca przy tworzeniu i modyfikowaniu dokumentów
  6. Praca na wielu kopiach tego samego dokumentu i scalanie zmian
  7. Korespondencja seryjna
  8. Zasady bezpieczeństwa. Jak profesjonalnie przygotować dokument do rozpowszechniania.

MS Excel

Szkolenie adresowane do Å›redniozaawansowanych użytkowników Excela – osób, które już z niego korzystajÄ…, ale chcÄ… zwiÄ™kszyć swoje umiejÄ™tnoÅ›ci i poznać nowe możliwoÅ›ci programu. Podczas szkolenia kÅ‚adziemy nacisk na praktyczne zastosowania Excela w codziennej pracy i sposoby uÅ‚atwienia i przyÅ›pieszenia najczęściej wykonywanych zadaÅ„. Uczestnicy szkolenia nauczÄ… siÄ™ pisania formuÅ‚, edytowania, analizowania i przetwarzania danych, zarzÄ…dzania skoroszytami, a ponadto poznajÄ… zaawansowane funkcje Excela, takie jak tabele i wykresy przestawne.

  1. Powtórzenie podstaw programu Excel
  2. Formuły
  3. Nazywanie zakresów
  4. Formatowanie warunkowe
  5. Obiekt tabela
  6. Walidacja danych
  7. Sortowanie danych i filtry
  8. Listy niestandardowe
  9. Narzędzia danych
  10. Listy danych
  11. Tabele przestawne
  12. Współdzielenie skoroszytów
  13. Drukowanie

MS Power Point

Szkolenie adresowane do osób korzystajÄ…cych z PowerPointa, które chcÄ… tworzyć bardziej zaawansowane prezentacje oraz w peÅ‚ni wykorzystywać bogate możliwoÅ›ci programu. Uczestnicy szkolenia poznajÄ… metody tworzenia rozbudowanych diagramów i ilustracji, zaawansowane techniki wprowadzania animacji do prezentacji, używania w prezentacjach plików dźwiÄ™kowych i filmów, tworzenia chronometrażu i wykresów oraz najważniejsze zasady prowadzenia dobrej prezentacji

  1. Tworzenie własnych szablonów prezentacji
  2. Tworzenie diagramów
  3. PrzejÅ›cia i schematy animacji
  4. Wstawianie w prezentacjÄ™ innych dokumentów
  5. Wstawianie nagraÅ„ dźwiÄ™kowych i filmowych
  6. Screen recording
  7. Prezentacje przeznaczone do samodzielnego oglÄ…dania
  8. Wybrane aspekty prowadzenia prezentacji
  9. Wydruk prezentacji

 

Skip to content