Budowanie wizerunku firmy w Internecie

Zastanawiasz się jak promować swoją firmę w Internecie? Z tego szkolenia dowiesz się jak wykorzystać social media, content marketing i inne możliwości Internetu do tworzenia silnego wizerunku Twojej firmy w Internecie. Zbuduj spójny wizerunek swój i swojego biznesu, który pozwoli Ci zdobywać nowych klientów.

Szkolenie w formie online.  

Cel:

Zdobycie konkretnej praktycznej wiedzy oraz umiejętności skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie.

Metody pracy:

ćwiczenia praktyczne, formuła warsztatowa, case study

Termin najbliższego szkolenia:

Kompletujemy kolejną grupę szkoleniową, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego!

Aby wziąć udział w szkoleniu:
  • Wyślij formularz zgłoszeniowy
  • Poczekaj na informację zwrotną lub sam skontaktuj się z Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń WSPA
szkolenia@wspa.pl
tel. 81 45-29-444
pokój 105

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Pliki do pobrania:

Finansowanie szkolenia przez pracodawcę

Formularz zgłoszeniowy do druku

 

Koszt szkolenia
Trener
Program

Cena

Koszt szkolenia to 340 zł

Minimalna liczba uczestników wynosi 8 osób. 

Marcin Łukasik

Dziennikarz radiowo-telewizyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy na antenie. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę zdobytą m.in. w RMF FM, Radiu ZET oraz 4FUN.TV. Wśród ogólnopolskich programów na swoim koncie ma m.in. lifestylowe „Dzień Dobry Bardzo”, muzyczną „Listę Przebojów Radia ZET” czy publicystyczne „HaloZET”.

W swojej pracy łączy media tradycyjne z nowoczesnymi tworząc strategie komunikacji dla marek osobistych oraz firm w Internecie. Pomaga w budowaniu skutecznego marketingu w oparciu o storytelling. Dodatkowo tworzy i produkuje podcasty m.in. swój autorski „Tak słucham”. To seria rozmów z osobami, którzy na co dzień robią ciekawe i inspirujące rzeczy. Wśród gości byli m.in Julia Wieniawa, Maciej Musiałkowski, Zbigniew Boniek czy Marcin Prokop.

PROGRAM: 12 godzin

  1. Elementy składowe, czyli czym jest wizerunek naszej firmy?
  2. Jakie narzędzia będą najlepsze?
  3. Tworzenie strategii marki
  4. Etapy budowania kapitału marki
  5. Jak sprawdzić, czy to co robimy działa? Metody mierzenia
  6. Angażowanie pracowników w budowanie wizerunku firmy
  7. Marki XXI wieku – analiza przykładów
  8. Monitoring Internetu
  9. Obecność w Social Mediach – budowanie marki w social mediach
  10. Pomiar i analiza skuteczności działań w social mediach
  11. Skuteczne techniki działania w Internecie
  12. Świadome wykorzystanie wizerunku osobistego do budowania wizerunku firmy.
  13. Praktyczne wskazówki: jak zacząć?
  14. Pytania od uczestników (SESJA Q&A)
Skip to content