Budowanie marki osobistej w Internecie

Zastanawiasz się jak wykorzystać internet do budowania marki osobistej? Na tym szkoleniu dowiesz się jak wykorzystać social media, content marketing i inne możliwości Internetu do tworzenia silnej marki osobistej. Zbuduj spójny wizerunek swój i swojego biznesu, który pozwoli Ci zdobywać klientów.

Szkolenie w formie online.

Cel:

Zdobycie sprawdzonej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności skutecznego budowania marki osobistej w Internecie.

Metody pracy:

ćwiczenia praktyczne, formuła warsztatowa, case study

Termin najbliższego szkolenia:

Kompletujemy kolejną grupę szkoleniową, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego!

Aby wziąć udział w szkoleniu:
  • Wyślij formularz zgłoszeniowy
  • Poczekaj na informację zwrotną  lub sam skontaktuj się z Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń WSPA
szkolenia@wspa.pl
tel. 81 45-29-444
pokój 105


Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Pliki do pobrania:

Finansowanie szkolenia przez pracodawcę

Formularz zgłoszeniowy do druku

 

Koszt szkolenia
Trener
Program

Cena

Koszt szkolenia to 240 zł

Minimalna liczba uczestników wynosi 8 osób. 

Marcin Łukasik

Dziennikarz radiowo-telewizyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy na antenie. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę zdobytą m.in. w RMF FM, Radiu ZET oraz 4FUN.TV. Wśród ogólnopolskich programów na swoim koncie ma m.in. lifestylowe „Dzień Dobry Bardzo”, muzyczną „Listę Przebojów Radia ZET” czy publicystyczne „HaloZET”.

W swojej pracy łączy media tradycyjne z nowoczesnymi tworząc strategie komunikacji dla marek osobistych oraz firm w Internecie. Pomaga w budowaniu skutecznego marketingu w oparciu o storytelling. Dodatkowo tworzy i produkuje podcasty m.in swój autorski „Tak słucham”. To seria rozmów z osobami, którzy na co dzień robią ciekawe i inspirujące rzeczy. Wśród gości byli m.in Julia Wieniawa, Maciej Musiałkowski, Zbigniew Boniek czy Marcin Prokop.

PROGRAM: 8 godzin
1. Czym jest marka osobista?
2. Ćwiczenie: analiza znanych marek osobistych
3. Zasada „Show me don’t tell me”
4. Wspólne cechy największym marek osobistych
5. Zasada: Dlaczego? Jak? Co?
6. 11 kroków budowania silnej marki osobistej
7. Zdanie po którym zapadniesz w pamięć
8. Wybierz odpowiednie miejsce
9. Praktyczne wskazówki: jak zacząć?
10. Pytania od uczestników (SESJA Q&A)

Skip to content