fbpx

Jak mówić, żeby nas słuchano?

Dowiedz się jak opowiadać, żeby ludzie słuchali z zapartym tchem. Jak zatrzymać uwagę słuchacza i zbudować jego zaangażowanie? Jeżeli na co dzień prowadzisz szkolenia, prezentacje, występujesz publicznie, kierujesz zespołem lub po prostu chcesz podnieść swoje umiejętności publicznego wypowiadania się – to szkolenie jest dla Ciebie.

Szkolenie w formie online.  

Cel:

Zdobycie umiejętności charyzmatycznego publicznego wypowiadania się.

Metody pracy:

ćwiczenia praktyczne, formuła warsztatowa, case study

Termin najbliższego szkolenia:

Kompletujemy kolejną grupę szkoleniową, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego!

Aby wziąć udział w szkoleniu:
  • Wyślij formularz zgłoszeniowy
  • Poczekaj na informację zwrotną lub sam skontaktuj się z Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń WSPA
szkolenia@wspa.pl
tel. 81 452 94 74
pokój 105


Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Pliki do pobrania:

Finansowanie szkolenia przez pracodawcę

Formularz zgłoszeniowy do druku

Koszt szkolenia
Trener
Program

Cena

Koszt szkolenia to 240 zł

Minimalna liczba uczestników wynosi 8 osób. 

Marcin Łukasik

Dziennikarz radiowo-telewizyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy na antenie. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę zdobytą m.in. w RMF FM, Radiu ZET oraz 4FUN.TV. Wśród ogólnopolskich programów na swoim koncie ma m.in. lifestylowe „Dzień Dobry Bardzo”, muzyczną „Listę Przebojów Radia ZET” czy publicystyczne „HaloZET”.

W swojej pracy łączy media tradycyjne z nowoczesnymi tworząc strategie komunikacji dla marek osobistych oraz firm w Internecie. Pomaga w budowaniu skutecznego marketingu w oparciu o storytelling. Dodatkowo tworzy i produkuje podcasty m.in. swój autorski „Tak słucham”. To seria rozmów z osobami, którzy na co dzień robią ciekawe i inspirujące rzeczy. Wśród gości byli m.in Julia Wieniawa, Maciej Musiałkowski, Zbigniew Boniek czy Marcin Prokop.

PROGRAM: 8 godzin

  1. Podstawowe cechy dobrego mówcy
  2. Jak zbudować autorytet przed słuchaczami?
  3. Budowanie struktury wypowiedzi
  4. Jak zbudować zaangażowanie słuchaczy?
  5. Przykłady oraz case study
  6. Siła pauzy
  7. Jak zadbać o dobrą dykcję?
  8. Ćwiczenia na dobrego mówcę
  9. Praktyczne wskazówki dziennikarzy radiowych i telewizyjnych
Skip to content