fbpx

Marketing w mediach społecznościowych

Facebook i Instagram to, obok YouTube, największe serwisy społecznościowe na świecie i w Polsce. To miejsca, które oferują ogromny potencjał marketingowy ale liczba ich funkcji, narzędzi, możliwość w połączeniu z dynamiką zmian jest tak duża, że łatwo jest się w nim pogubić. Na tym szkoleniu uporządkujemy wiedzę oraz pokażemy Ci jak prowadzić skuteczny marketing w Social Mediach.

Szkolenie w formie online

Cel:

Dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebooka i Instagram do realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych.

Metody pracy:

ćwiczenia praktyczne, formuła warsztatowa, case study

Termin najbliższego szkolenia:

Kompletujemy kolejną grupę szkoleniową, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego!

Aby wziąć udział w szkoleniu:
  • Wyślij formularz zgłoszeniowy
  • Poczekaj na informację zwrotną  lub sam skontaktuj się z Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń

szkolenia@wspa.pl
tel. 81 452 94 74
pokój 105


Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Pliki do pobrania:

Finansowanie szkolenia przez pracodawcę

Formularz zgłoszeniowy do druku

Koszt szkolenia
Trener
Program

Cena

Koszt szkolenia to 240 zł

Minimalna liczba uczestników wynosi 8 osób. 

Marcin Łukasik

Dziennikarz radiowo-telewizyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy na antenie. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę zdobytą m.in. w RMF FM, Radiu ZET oraz 4FUN.TV. Wśród ogólnopolskich programów na swoim koncie ma m.in. lifestylowe „Dzień Dobry Bardzo”, muzyczną „Listę Przebojów Radia ZET” czy publicystyczne „HaloZET”.

W swojej pracy łączy media tradycyjne z nowoczesnymi tworząc strategie komunikacji dla marek osobistych oraz firm w Internecie. Pomaga w budowaniu skutecznego marketingu w oparciu o storytelling. Dodatkowo tworzy i produkuje podcasty m.in. swój autorski „Tak słucham”. To seria rozmów z osobami, którzy na co dzień robią ciekawe i inspirujące rzeczy. Wśród gości byli m.in Julia Wieniawa, Maciej Musiałkowski, Zbigniew Boniek czy Marcin Prokop.

PROGRAM: 8 godzin

  1. Jak przygotować się do działań na Facebooku i Instagramie
  2. Przykłady skutecznych działań marek z różnych branż
  3. Jak przygotować treści oraz budować komunikację na Facebooku i Instagramie
  4. Opracowywanie strategii komunikacji działań w social media
  5. Sprawdzone i przydatne narzędzia do codziennej pracy na Facebooku i Instagramie
  6. Praktyczne wskazówki i zestaw dobrych praktyk oraz wytycznych do prowadzenia
    skutecznej komunikacji
  7. Jak planować i analizować nasze działania w Internecie?
Skip to content