Dziennikarz radiowo-telewizyjny z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy na antenie. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę zdobytą m.in. w RMF FM, Radiu ZET oraz 4FUN.TV. Wśród ogólnopolskich programów na swoim koncie ma m.in. lifestylowe „Dzień Dobry Bardzo”, muzyczną „Listę Przebojów Radia ZET” czy publicystyczne „HaloZET”.
W swojej pracy łączy media tradycyjne z nowoczesnymi tworząc strategie komunikacji dla marek osobistych oraz firm w Internecie. Pomaga w budowaniu skutecznego marketingu w oparciu o storytelling. Dodatkowo tworzy i produkuje podcasty m.in. swój autorski „Tak słucham”. To seria rozmów z osobami, którzy na co dzień robią ciekawe i inspirujące rzeczy. Wśród gości byli m.in Julia Wieniawa, Maciej Musiałkowski, Zbigniew Boniek czy Marcin Prokop.
Koszt szkolenia to 240 zł
Minimalna liczba uczestników wynosi 8 osób.