fbpx
WSPA » Marek Rudziński

Marek Rudziński

Marek Rudziński

Współwłaściciel i wiceprezes Neuroedukacja Sp. z o.o. firmy konsultingowej założonej w 1991 roku. nFactor jest marką biznesową należącą do Neuroedukacja sp. z o. o.

Psycholog i certyfikowany coach z ponad 30-letnim doświadczeniem. Jest konsultantem i trenerem w zakresie budowania strategii; wdrażania zaawansowanych metod sprzedaży; zarządzania ludźmi, zespołami i organizacjami; komunikacji i prowadzenia negocjacji. Jest nauczycielem i trenerem dla wielu trenerów i coachów prowadzących działalność szkoleniową w Polsce. Współautor wielu innowacyjnych programów szkoleniowych, m.in. Strategic Sales Navigator, Sales Navigator For Challengers, Top Management Academy, a także metody Coachingu Strukturalnego. Prowadzi szkolenia i coaching indywidualny oraz konsultacje dla wielu znakomitych sprzedawców i menedżerów na wszystkich szczeblach zarządzania, w tym na najwyższym szczeblu kierowniczym (CEO). Prowadzi mediacje i negocjacje w imieniu międzynarodowych firm istniejących na rynku polskim i międzynarodowym.

Z sukcesem przeprowadził wiele projektów z zakresu doradztwa strategicznego (np.: pełnił rolę lidera w projekcie tworzenia strategii 2014-2022 dla Polskiego LNG – gazoport Świnoujście) oraz transformacji średnich i dużych organizacji. Doradzał przy mergach i akwizycjach w polskich lokalizacjach międzynarodowych korporacji (np.: Hewlett-Packard i Compaq; HP Polska i Electronic Data Systems; Kredyt Bank i BZWBK, a następnie Santander Bank Polska – w obszarze bankowości korporacyjnej). Był liderem w wielu projektach multidyscyplinarnych, tworząc i prowadząc zespoły konsultantów, których celem było zarządzanie zmianą, zwiększenie sprzedaży, negocjowanie kontraktów na opracowanie i wdrożenie dużych systemów informatycznych lub/i outsourcingu usług IT, zwiększenie lub/i poprawienie efektywności zarządzania ludźmi oraz całymi zespołami i organizacjami, zbudowanie i wdrożenie strategii, przeprowadzanie zmian kultur organizacyjnych, opracowanie i przeprowadzenie optymalizacji procesów oraz reorganizacji struktur.

Zarządza zespołem konsultantów i trenerów nFactor, którzy prowadzą bardzo złożone projekty doradcze i szkoleniowe na rynku polskim i międzynarodowym, współpracując z organizacjami w całej Europie, USA, niektórych krajach Afryki Północnej, Izraelu, Turcji oraz Korei Południowej.

Jest konsultantem dla zarządów wielu międzynarodowych firm, wspierając je w przeprowadzaniu wszelkich zmian, w których „czynnik ludzki” jest krytycznym warunkiem sukcesu. Prowadzi doradztwo oraz szkolenia z zakresu zarządzania, komunikacji i sprzedaży dla klientów korporacyjnych i znanych polskich firm takich jak: Microsoft, IBM, Hewlett-Packard, Dell, Cisco, SAP, Oracle, Fujitsu, Asseco Poland, Asseco South Eastern Europe, Lenovo, PZU, PZU TFI, Aviva, Warta, AXA, Open Life, Play, Orange, Santander, BOŚ, Banki Spółdzielcze, BSH, Bosch, BMW, Impel, PWPW, Polskie LNG, Gaz System, Novo Nordisk, Aspen, EY, Deloitte, Arthur Hunt, IDC oraz wielu polskich firm sektora SMB.

Skip to content