Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz AGH w Krakowie. Około dwadzieścia lat temu odkrył visual merchandising, który szybko stał się jego pasją i zawodem. W swoim portfolio może pochwalić się pracą dla m.in.: Tatuum, Tommy Hilfiger, Timberland, Symbiosis, Sizeer, 50 Style, Umbro, Lacoste, Bench., Caterina, Gino Rossi, Losan, Estimote, Empik, C.H. Serenada, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kraków Story, Yu Retail, North Face, Vans.
 Od kilkunastu lat prowadzi kursy i szkolenia w Polsce i za granicą. Przeprowadził warsztaty VM m.in, w trakcie łódzkiego Fashion Weeku, Business talks Fashion, Małopolskiej Nocy Naukowców. Wykładowca visual merchandisingu i projektowania witryn w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz w Szkole Wyższej VIAMODA. Współpracuje również z Akademią Stylu (Warszawa, Kraków) oraz Krakowskimi Szkołami Artystycznymi.
 Opublikował wiele specjalistycznych artykułów dotyczących VM, marketingu mody i projektowania doświadczeń Klienta m.in. na łamach Textill Wirtschaft Moda Forum, Handlu w Praktyce, Świata Zabawek, Wnętrza Sklepu, Świata Butów. Oprócz visual merchandisingu profesjonalnie zajmuje się także stylizacją i projektowaniem CX.
 Obecnie prowadzi firmę specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych usług VM (w tym: w szkoleniach z tego zakresu) oraz w projektowaniu doświadczenia Klienta (CX) dla Klientów polskich i zagranicznych.