Możliwość dofinansowania studiów ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Więcej informacji tutaj.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w studiach podyplomowych „Zarządzanie Edukacją Online: Projektowanie i wdrażanie e-learningu” na naszej uczelni.
Kierunek został stworzony w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie e-learningu, zdolnych do efektywnego zarządzania i rozwijania edukacji online w różnorodnych organizacjach. Jego program łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami projektowania instruktażowego oraz zarządzania projektami edukacyjnymi. Wykładowcami są praktycy z bogatym doświadczeniem w implementacji rozwiązań e-learningowych w różnych sektorach – pracownicy firmy e-learning.pl dostarczającej kompleksowe rozwiązania edukacyjne od 25-ciu lat.
Program studiów jest skierowany do osób, które aspirują do roli liderów w dziedzinie edukacji online. W szczególności zapraszamy:
Zarządzanie edukacją online w naszej uczelni to kompleksowe przygotowanie do projektowania, wdrażania i zarządzania skutecznymi rozwiązaniami e-learningowymi. To idealny wybór dla osób dążących do innowacji w edukacji i szkoleniach w erze cyfrowej.
Celem studiów jest wyposażenie uczestników w zaawansowaną wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania edukacją online w dynamicznie zmieniającym się środowisku technologicznym i edukacyjnym. Program obejmuje kluczowe obszary e-learningu, od podstaw metodyki zdalnego nauczania, przez projektowanie kursów i interfejsów, po zarządzanie projektami e-learningowymi i wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji.
Studia przygotowują do holistycznego podejścia do e-learningu, uwzględniając nie tylko aspekty techniczne i dydaktyczne, ale także kwestie zarządcze, takie jak budowanie wizerunku e-learningu w organizacji czy współpraca z dostawcami. Uczestnicy zdobędą kompetencje pozwalające im stać się liderami transformacji cyfrowej w edukacji i szkoleniach, gotowymi do projektowania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych.