Możliwość dofinansowania studiów ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Więcej informacji tutaj.
Studia podyplomowe „Nowoczesny Marketing społeczny i kulturowy” to interdyscyplinarny program, który łączy elementy marketingu, psychologii społecznej, technologii, prawa i zarządzania. Program składa się z dwóch semestrów.
W pierwszym semestrze studenci zapoznają się z podstawami marketingu społecznego i kulturowego, w tym z psychologią społeczną i komunikacją międzykulturową. Poznają metody komunikacji z różnymi grupami docelowymi, teorie i modele zmian społecznych oraz strategie i narzędzia marketingu społecznego. W ramach tego semestru studentom oferowane są również warsztaty z tworzenia strategii marketingowych i projektowania kampanii marketingowej, a także narzędzia do pomiaru skuteczności tych kampanii.
Drugi semestr skupia się na zastosowaniu najnowszych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, w marketingu społecznym i kulturowym. Studenci zapoznają się z zastosowaniem sztucznej inteligencji w analizie danych, prognozowaniu, zarządzaniu relacjami z klientami oraz optymalizacji strategii marketingowych. Kursy obejmują również aspekty prawne i regulacje w marketingu społecznym i kulturowym, w tym ochronę danych osobowych, prawa autorskie i własność intelektualną. Ponadto, studenci uczą się zarządzania wizerunkiem marki w kontekście społecznym i kulturowym, zarządzania kryzysowego oraz wykorzystania technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w marketingu.
Program ten ma na celu przygotowanie specjalistów zdolnych do twórczego i efektywnego zarządzania strategiami marketingowymi w kontekście społecznym i kulturowym, z wykorzystaniem najnowszych technologii i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Marketing społeczny studia w WSPA mają na celu przygotowanie specjalistów, którzy wyróżnią się na rynku pracy, jako osoby posiadające zdolność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych, umiejętność tworzenia i wdrażania efektywnych kampanii marketingowych, głęboką wiedzę o zrównoważonym rozwoju oraz umiejętność analizowania i interpretowania danych marketingowych.
Celem studiów podyplomowych „Nowoczesny Marketing społeczny i kulturowy” jest wykształcenie specjalistów, którzy będą zdolni skutecznie i etycznie wykorzystywać narzędzia i strategie marketingu w kontekście społecznym i kulturowym.
Absolwenci tego kierunku uzyskają następujące kwalifikacje:
Te kwalifikacje pozwolą absolwentom na skuteczne prowadzenie działań marketingowych w różnorodnych kontekstach społecznych i kulturowych, z wykorzystaniem najnowszych technologii i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Studia podyplomowe Marketing społeczny i kulturowy w WSPA kładą nacisk na praktykę, dzięki czemu absolwenci są gotowi do podejmowania nowych wyzwań i wymagają jedynie podstawowego wdrożenia po zmianie miejsca pracy lub awansie.
Studia podyplomowe „Nowoczesny Marketing społeczny i kulturowy” są skierowane do różnych grup osób, które chcą zdobyć lub pogłębić swoje umiejętności w zakresie marketingu społecznego i kulturowego. Globalizacja zwiększa znaczenie i zasięg, jaki ma marketing kulturowy. Studia na naszej uczelni kształcą specjalistów przygotowanych do podejmowania wyzwań związanych z efektywnym wykorzystaniem narzędzi marketingowych w szybko zmieniającym się, globalnym środowisku. Absolwenci kierunku marketing społeczny studia w Lublinie są przygotowani do podjęcia pracy w w różnych sektorach, takich jak:
Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu, absolwenci mogą skutecznie działać w obszarze marketingu, zarządzania wizerunkiem oraz komunikacji międzykulturowej, co czyni ich cennymi pracownikami w wielu branżach.