fbpx
WSPA » Uczelnia » Jakość kształcenia » Polityka jakości

Polityka jakości

Jakość kształcenia WSPA – Polityka jakości

Polityka jakości Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie opiera swoje założenia na podejmowaniu wszelkich działań, zmierzających do:

  • tworzenia i utrzymywania warunków sprzyjajÄ…cych wszechstronnemu rozwojowi poprzez nabywanie odpowiedniej wiedzy, umiejÄ™tnoÅ›ci i kompetencji spoÅ‚ecznych, zgodnie z potrzebami wszystkich zainteresowanych osób i podmiotów
  • staÅ‚ego oferowania studentom i sÅ‚uchaczom możliwie najwyższego poziomu ksztaÅ‚cenia na wszystkich prowadzonych studiach, kursach i szkoleniach, uwzglÄ™dniajÄ…c aktualne trendy i potrzeby rynku pracy oraz najlepsze ogólnopolskie i europejskie standardy
  • zapewnienia wysokiej jakoÅ›ci obsÅ‚ugi i peÅ‚nego wsparcia dla wszystkich klientów i partnerów WSPA w Lublinie, a w szczególnoÅ›ci kandydatów na studia, studentów, sÅ‚uchaczy, absolwentów i przedstawicieli otoczenia spoÅ‚eczno-gospodarczego Uczelni
  • staÅ‚ego podnoszenia kwalifikacji kadr naukowo-dydaktycznych oraz administracyjnych WSPA w Lublinie w celu lepszej realizacji przyjÄ™tej polityki jakoÅ›ci i celów z niÄ… zwiÄ…zanych
  • ciÄ…gÅ‚ego podnoszenia Å›wiadomoÅ›ci wÅ›ród wszystkich czÅ‚onków spoÅ‚ecznoÅ›ci akademickiej WSPA w Lublinie w zakresie kultury jakoÅ›ci i roli, jakÄ… odgrywa w prawidÅ‚owym funkcjonowaniu Uczelni.
Pliki do pobrania:

Polityka jakości WSPA

Skip to content