Tryb pracy | Stacjonarna (w godzinach 7:30 – 15:30) |
Tryb rekrutacji | Rekrutacja stacjonarna |
Rodzaj umowy | Umowa o pracę (po okresie próbnym) |
Wymiar etatu | Pełny etat |
Termin rozpoczęcia | Czerwiec 2025 |
Zakres obowiązków |
Tworzenie treści i zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych (posty, rolki, filmy, reklamy); Planowanie i koordynacja prac w zakresie contentu oraz działań w social mediach; Tworzenie zoptymalizowanych treści pod kątem SEO (posty, case studies, opisy); Poszukiwanie kreatywnych metod promocji oraz opracowanie planu rozwoju social mediów; Współpraca z grafikiem przy projektowaniu materiałów wizualnych; Real-time marketing – wyszukiwanie trendów i inicjowanie nowych działań marketingowych; Współpraca z innymi działami uczelni w ramach realizowanych działań; Analizowanie i raportowanie efektywności działań w mediach społecznościowych; Monitorowanie i analiza trendów związanych z działaniami marketingowymi; Kontakt i budowanie relacji z organizacjami oraz partnerami; Organizacja i udział w wyjazdach promocyjnych oraz współpraca z organizacjami w zakresie działań marketingowych. |
* * *
Wymagania |
Wykształcenie wyższe min. Licencjat (mile widziane kierunkowe: Dziennikarstwo, Zarządzanie, itp.); Znajomość platform mediów społecznościowych, takich jak Instagram, TikTok, YouTube, Facebook; Znajomość aktualnych trendów w social mediach oraz umiejętność tworzenia treści promocyjnych przyciągających uwagę i angażujących odbiorców; Dynamika, kreatywność i proaktywność w skutecznym działaniu; Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków; Kreatywne podejście do zadań oraz elastyczność w rozwiązywaniu problemów; Świetne umiejętności komunikacyjne przy współpracy z zespołem. |
* * *
Oferujemy |
Pracę w najstarszej niepublicznej uczelni w Lublinie o ustalonej pozycji i renomie; Pracę pełną ciekawych wyzwań oraz kontaktu z dużą liczbą interesariuszy (wykładowcy, studenci, partnerzy uczelni); Szkolenie wdrożeniowe w celu szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań; Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach realizowanych na uczelni, możliwość kształcenia na uczelni na preferencyjnych warunkach; Możliwość wdrażania własnych pomysłów; Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym). |
* * *
Dodatkowe benefity |
Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego; Karta Multisport; Zniżki na studia wyższe i podyplomowe w WSPA; Brak dress code’u; Dobra atmosfera pracy bez podejścia korporacyjnego; Duży, bezpłatny parking. |
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV (format doc lub pdf) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: rektorat@wspa.pl. Termin przesyłania dokumentów do 14.05.2025 r.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne muszą zawierać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (Specjalista ds. marketingu i social mediów)”.
Dokumenty niezawierające ww. klauzuli nie będą rozpatrywane.