Płatność miesięczna: 671 zł
Opłata semestralna: 3 050 zł
Opłata roczna: 6100 zł 7 900,00 zł
OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU
kontakt@anetaropek.pl
TRENER, COACH, MEDIATOR
Trener praktyk sprzedaży i zarządzania. Coach. Konsultant biznesowy. Manager handlowy
z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zarządzania zespołami, sprzedażą, coachingu kadry managerskiej i zespołów handlowych, technik sprzedaży i obsługi klientów. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespoły ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.
Obecnie prowadzi firmę Meeting Szkolenia Coaching, która zajmuje się świadczeniem usług konsultacyjnych, szkoleniami i coachingiem na terenie kraju. Współpracuje z firmami szkoleniowymi.
Prelegentka na konferencji Pulsu Biznesu w temacie „Komunikacji menedżerskiej” w marcu 2021.
MARKETINGOWIEC, PR-OWIEC, COACH
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu i PR. Współpracuje z zarządami, menedżerami i liderami w obszarach związanych z zarządzaniem produktem, komunikacją marketingową, public relations oraz kierowaniem wizerunku. Pomaga przedsiębiorcom oraz osobom indywidualnym budować silnią i autentyczną markę osobistą, która przynosi wymierne korzyści finansowe.
Integralny przywódca, lider, menedżer
Integralny leadership czyli własna świadomość i automotywacja
Style myślenia przywódców czyli wzorce i percepcja
Odporność psychiczna przywódcy, menedżera, lidera
Zasady skutecznej komunikacji lidera
Rodzaje wpływu lidera w komunikacji
Zarządzanie zmianą przez lidera
Strategia marketingowa i rola marki osobistej
Elementy strategii marketingowej, budżet
Rola marketingu i Trade marketingu w sprzedaży
Marka osobista, marka firmy, PR
Jak się komunikować w mediach społecznościowych
Prezentacja i przekaz osobisty
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zespołem handlowym
Delegowanie zadań i odpowiedzialności
Rodzaje rozmów z pracownikami i budowanie kultury informacji zwrotnej
Współpraca v. rywalizacja, trudne rozmowy z pracownikami w tym zwalnianie
Budowanie zaangażowania, motywowanie, rola SF (spotkań firmowych)
Coachingowy styl zarządzania i prowadzenie rozmów typu Let’s Talk
Systemy wynagrodzeń zmiennych w dziale czyli premie / prowizje
Skuteczna rekrutacja pracownika w ćwiczeniach
Proces sprzedaży
Proces sprzedaży w ćwiczeniach
Sprzedaż relacyjna
Ofertowanie i prezentacja oferty
Zamykanie transakcji czyli reguły i techniki w ćwiczeniach
Storytelling / storyselling jako technika narracji
Trudne sytuacje w sprzedaży w zmiennym otoczeniu (VUKA)
Łączna liczba godzin: 192