Tryb pracy | Stacjonarna (w godzinach 7:30 – 15:30) |
Tryb rekrutacji | Rekrutacja stacjonarna |
Rodzaj umowy | Umowa o pracę (po okresie próbnym) |
Wymiar etatu | Pełny etat |
Termin rozpoczęcia | Czerwiec 2025 |
Zakres obowiązków |
Kompleksowa obsługa studentów w zakresie toku studiów (kontakt osobisty, mailowy i telefoniczny), Obsługa programów uczelnianych i ministerialnych związanych z przebiegiem studiów oraz raportowaniem (np. POL-on, systemy wewnętrzne uczelni), Prowadzenie pełnej dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem uczelni, Przygotowywanie dokumentacji do obron prac dyplomowych (weryfikacja danych, wyliczanie średniej, protokoły, harmonogramy, komunikacja ze studentami i komisjami, wystawianie dyplomów i suplementów), Naliczanie opłat za warunki i różnice programowe zgodnie z obowiązującym regulaminem oraz obsługa związanych z tym procedur, Wystawianie i przygotowywanie zaświadczeń dla studentów (o przebiegu studiów, statusie, przyznanym urlopie dziekańskim, itp.), Monitorowanie poprawności realizacji programu studiów oraz udzielanie informacji studentom w zakresie toku nauczania i obowiązków akademickich, Współpraca z dziekanami, wykładowcami oraz innymi jednostkami administracyjnymi uczelni, Archiwizacja dokumentacji studentów i dbałość o zgodność z polityką ochrony danych osobowych (RODO), Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby jednostki dydaktycznej i instytucji nadrzędnych, Wsparcie studentów w zakresie logowania, dostępu do kursów, problemów technicznych i organizacyjnych związanych z platformą zdalnego nauczania, Obsługa systemów informatycznych wspomagających prowadzenie dokumentacji toku studiów. |
* * *
Wymagania |
wykształcenie wyższe – minimum licencjackie (preferowane kierunki: administracja, stosunki międzynarodowe, zarządzanie lub pokrewne), bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel), skrupulatność i dokładność w przetwarzaniu danych, umiejętność prowadzenia dokumentacji, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy zespołowej oraz w dynamicznym środowisku, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy i otwartość na naukę i rozwój. |
* * *
Oferujemy |
Pracę w najstarszej niepublicznej uczelni w Lublinie o ustalonej pozycji i renomie, Pracę pełną ciekawych wyzwań oraz kontaktu z dużą liczbą interesariuszy (wykładowcy, studenci, partnerzy uczelni), Szkolenie wdrożeniowe w celu szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań, Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach realizowanych na uczelni, Możliwość kształcenia na uczelni na preferencyjnych warunkach, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym). |
* * *
Dodatkowe benefity |
Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, Karta Multisport, Zniżki na studia wyższe i podyplomowe w WSPA, Brak dress code’u, Dobra atmosfera pracy bez podejścia korporacyjnego, Duży, bezpłatny parking. |
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV (format doc lub pdf) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: w.montusiewicz@wspa.pl. Termin przesyłania dokumentów: 11.05.2025. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne muszą zawierać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (Asystent ds. studiów wyższych)”.
Dokumenty niezawierające ww. klauzuli nie będą rozpatrywane.