Tryb pracy | Stacjonarna (w godzinach 7:00 – 15:00) |
Tryb rekrutacji | Rekrutacja stacjonarna |
Rodzaj umowy | Umowa o pracę (po okresie próbnym) |
Wymiar etatu | Pełny etat |
Termin rozpoczęcia | Czerwiec 2025 |
Zakres obowiązków |
Bieżąca obsługa wykładowców (kontakt mailowy, telefoniczny, osobisty) w zakresie organizacyjnym i technicznym, Tworzenie i modyfikowanie planów zajęć dla różnych form studiów, Prowadzenie harmonogramu sal dydaktycznych i nadzór nad dostępnością przestrzeni do prowadzenia zajęć, Informowanie studentów i wykładowców o zmianach w planach zajęć za pośrednictwem platformy zdalnego nauczania, Organizacja i aktualizacja terminarza konsultacji, zaliczeń oraz egzaminów, Zakładanie kursów dydaktycznych na platformie e-learningowej oraz ich bieżąca administracja, Tworzenie i aktualizacja kont użytkowników (studentów, wykładowców) na platformach edukacyjnych i systemach uczelnianych, Prowadzenie i moderowanie „strefy studenta” – wsparcie komunikacyjne i organizacyjne dla studentów, Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie uczelnianym, Współpraca z wykładowcami, działem IT i administracją uczelni w zakresie realizacji zadań dydaktyczno-organizacyjnych. |
* * *
Wymagania |
wykształcenie wyższe – minimum licencjackie (preferowane kierunki: administracja, informatyka, zarządzanie lub pokrewne), bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel), umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, skrupulatność i dokładność w przetwarzaniu danych, umiejętność analizowania informacji i wyciągania wniosków, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy zespołowej oraz w dynamicznym środowisku, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, otwartość na nowe wyzwania i elastyczność. |
* * *
Oferujemy |
Pracę w najstarszej niepublicznej uczelni w Lublinie o ustalonej pozycji i renomie, Pracę pełną ciekawych wyzwań oraz kontaktu z dużą liczbą interesariuszy (wykładowcy, studenci, partnerzy uczelni), Szkolenie wdrożeniowe w celu szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań, Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach realizowanych na uczelni, Możliwość kształcenia na uczelni na preferencyjnych warunkach, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym). |
* * *
Dodatkowe benefity |
Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego, Karta Multisport, Zniżki na studia wyższe i podyplomowe w WSPA, Brak dress code’u, Dobra atmosfera pracy bez podejścia korporacyjnego, Duży, bezpłatny parking. |
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV (format doc lub pdf) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: w.montusiewicz@wspa.pl. Termin przesyłania dokumentów: 11.05.2025. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne muszą zawierać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (Asystent ds. obsługi wykładowcy)”.
Dokumenty niezawierające ww. klauzuli nie będą rozpatrywane.