fbpx

Ogłoszenie o pracę – Asystent ds. obsługi wykładowcy

Tryb pracyStacjonarna (w godzinach 7:00 – 15:00)
Tryb rekrutacjiRekrutacja stacjonarna
Rodzaj umowyUmowa o pracę (po okresie próbnym)
Wymiar etatuPełny etat
Termin rozpoczęciaCzerwiec 2025
Zakres obowiązków
Bieżąca obsługa wykładowców (kontakt mailowy, telefoniczny, osobisty) w zakresie organizacyjnym i technicznym,
Tworzenie i modyfikowanie planów zajęć dla różnych form studiów,
Prowadzenie harmonogramu sal dydaktycznych i nadzór nad dostępnością przestrzeni do prowadzenia zajęć,
Informowanie studentów i wykładowców o zmianach w planach zajęć za pośrednictwem platformy zdalnego nauczania,
Organizacja i aktualizacja terminarza konsultacji, zaliczeń oraz egzaminów,
Zakładanie kursów dydaktycznych na platformie e-learningowej oraz ich bieżąca administracja,
Tworzenie i aktualizacja kont użytkowników (studentów, wykładowców) na platformach edukacyjnych i systemach uczelnianych,
Prowadzenie i moderowanie „strefy studenta” – wsparcie komunikacyjne i organizacyjne dla studentów,
Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie uczelnianym,
Współpraca z wykładowcami, działem IT i administracją uczelni w zakresie realizacji zadań dydaktyczno-organizacyjnych.

*          *          *

Wymagania
wykształcenie wyższe – minimum licencjackie (preferowane kierunki: administracja, informatyka, zarządzanie lub pokrewne),
bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel),
umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów,
skrupulatność i dokładność w przetwarzaniu danych,
umiejętność analizowania informacji i wyciągania wniosków,
dobra organizacja pracy własnej,
umiejętność pracy zespołowej oraz w dynamicznym środowisku,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
otwartość na nowe wyzwania i elastyczność.

*          *          *

Oferujemy
Pracę w najstarszej niepublicznej uczelni w Lublinie o ustalonej pozycji i renomie,
Pracę pełną ciekawych wyzwań oraz kontaktu z dużą liczbą interesariuszy (wykładowcy, studenci, partnerzy uczelni),
Szkolenie wdrożeniowe w celu szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,
Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach realizowanych na uczelni,
Możliwość kształcenia na uczelni na preferencyjnych warunkach,
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym).

*          *          *

Dodatkowe benefity
Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego,
Karta Multisport,
Zniżki na studia wyższe i podyplomowe w WSPA,
Brak dress code’u,
Dobra atmosfera pracy bez podejścia korporacyjnego,
Duży, bezpłatny parking.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV (format doc lub pdf) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: w.montusiewicz@wspa.pl. Termin przesyłania dokumentów: 11.05.2025. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne muszą zawierać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (Asystent ds. obsługi wykładowcy)”.

Dokumenty niezawierające ww. klauzuli nie będą rozpatrywane.

Skip to content