Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki socjologiczne, politolog, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami unijnymi, pomocy psychologiczno-pedagogicznej i interwencji kryzysowej, zarządzania zasobami ludzkimi.
Pracę doktorską pod tytułem „Rola i znaczenie coachingu w rozwoju kapitału społecznego w opiniach coachów” obroniła na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Uczestniczka wielu specjalistycznych szkoleń z zakresu zarządzania funduszami unijnymi, zastosowania coachingu w pracy zawodowej oraz efektywnej komercjalizacji badań naukowych.
Posiada duże doświadczenie zawodowe w obszarze aplikacji i realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, głównie z UE.
Autorka i współautorka tekstów naukowych, aktywna uczestniczka ogólnopolskich konferencji naukowych i projektów.
Jej zainteresowania naukowe to przede wszystkim kompetencje społeczne, problematyka kapitału ludzkiego i społecznego oraz coachingu.
W WSPA pełni funkcję dziekana kierunku Socjologia oraz opiekuna studiów podyplomowych Mentoring Innowacji i Biznesu. Prowadzi zajęcia m.in. z współczesnych teorii socjologicznych, projektów badawczych, antropologii społecznej i kulturowej, dynamiki zmian współczesnego społeczeństwa, mikrosocjologii.