fbpx

mgr Wojciech Skulski

mgr Wojciech Skulski - wykładowca WSPA

e-mail: w.skulski@wspa.pl

 

mgr Wojciech Skulski

▪ Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz AGH w Krakowie. Około dwadzieścia lat temu odkrył visual merchandising, który szybko stał się jego pasją i zawodem. W swoim portfolio może pochwalić się pracą dla m.in.: Tatuum, Tommy Hilfiger, Timberland, Symbiosis, Sizeer, 50 Style, Umbro, Lacoste, Bench., Caterina, Gino Rossi, Losan, Estimote, Empik, C.H. Serenada, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kraków Story, Yu Retail, North Face, Vans.
▪ Od kilkunastu lat prowadzi kursy i szkolenia w Polsce i za granicą. Przeprowadził warsztaty VM m.in, w trakcie łódzkiego Fashion Weeku, Business talks Fashion, Małopolskiej Nocy Naukowców. Wykładowca visual merchandisingu i projektowania witryn w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz w Szkole Wyższej VIAMODA. Współpracuje również z Akademią Stylu (Warszawa, Kraków) oraz Krakowskimi Szkołami Artystycznymi.
▪ Opublikował wiele specjalistycznych artykułów dotyczących VM, marketingu mody i projektowania doświadczeń Klienta m.in. na łamach Textill Wirtschaft Moda Forum, Handlu w Praktyce, Świata Zabawek, Wnętrza Sklepu, Świata Butów. Oprócz visual merchandisingu profesjonalnie zajmuje się także stylizacją i projektowaniem CX.
▪ Obecnie prowadzi firmę specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych usług VM (w tym: w szkoleniach z tego zakresu) oraz w projektowaniu doświadczenia Klienta (CX) dla Klientów polskich i zagranicznych.

Skip to content