Czesne
Przy płatności semestralnej wynosi: 2 250 zł
Przy płatności za rok: 4 500 zł

Kadra

  • Kadra na kierunku Akademia Menadżera Sprzedaży to wykwalifikowani dydaktycy-praktycy +
    Grzegorz Konkel - Trener biznesu, Certyfikowny Mentor & Executive Coach EMCC, praktyk sprzedaży i manadzer zarządzający zespołami z 12 letnim stażem. Projektuje i realizuje procesy szkoleniowe, prowadzi audyty działów handlowych oraz optymalizacuje procesy działów sprzedaży w firmach z sektora MŚP. Zbudował i rozwijał zespół sprzedaży 240 przedstawicieli dla branży turystycznej. Obecnie współwłaściciel 3 firm z branży doradczej i szkoleniowej. Przez 3 lata był partnerem zarządu BrianTracy International, pracował przy projektach m.in. dla Prudential, TUI, Posrche"

    Mateusz Mrozowski - Trener, mówca motywacyjny i mentor z zakresu sprzedaży. Ekspert w 4 rewolucji sprzedaży „Challenger sales” Przedsiębiorca, właściciel i współwłaściciel dwóch niezależnych od siebie biznesów. Publicysta: m.in. Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, Marketer+, Brief. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Najskuteczniejszy sprzedawca 2015 roku i Dyrektor Sprzedaży Roku 2016 w firmie VH. Autor bestsellera „Sprzedaż jest Sexy, albo nie ma jej w cale” (sprzedaż ponad 12.000 egzemplarzy) Wspólpracował przy projektach m.in. dla. T-Mobile, Mercedes, PKP Energa, Bosch, Calzedonia,

Program studiów

  • SKUTECZNY MANAGER XXI wieku (Dlaczego? Po co?) +
    Samoświadomość Siebie - profile hanlowców Strategia złotego kręgu (misja, wizja handlowca) Typy osobowości i komunikacja w biznesie Komunikacja interpersonalna Metaprogramy i filtry w sprzedaży
  • EFEKTYWNE TECHNIKI i ETAPY SPRZEDAŻY (Jak?) +
    Prospecting - jak skutecznie pozyskiwać leady? (etap 1 - Przygotowanie) Call center - sprzedaż przez telefon (etap 2 - Pierwszy kontakt) Networking & fallow-up (etap 2 - Pierwszy kontakt) Analiza potrzeb klienta (etap 3 - Analiza potrzeb) Prezentacja produktu - techniki (etap 4 - Ofertowanie i próbne zamknięcie) Prezentacja produktu - wystąpienia publiczne (etap 4 - Ofertowanie i próbne zamknięcie) Skuteczne techniki negocjacji i obrony ceny (etap 5 - Negocjacje i obiekcje)

    SEMESTR II Zamykanie - kontrola sprzedaży (etap 6- Efektywne zamknięcie) Cross selling / UP selling (etap 7- Dosprzedaż)
  • PRODUKT I JEGO WARTOŚCI (co?) +
    Minimum Viable Product - czyli jak przygotować produkt do sprzedaży Oferta handlowa - kupowanie wzrokiem Umowa jako narzędzie sprzedaży Prezentowanie oferty handlowej – wyglą ma znaczenie Zarządzanie relacjami z klientami
  • ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE SWOJĄ EFEKTYWNOŚCIĄ +
    Profil idealnego klienta Strategia sprzedaży - scieżka dotarcia do klienta Prognozowanie i planowanie sprzedaży Lejek sprzedaży - jak zarządzać etapami i monitorować skuteczność Marka osobista w sprzedaży CRM - system do zarządzania sprzedażą