Czesne
Płatność miesięczna: 440 zł
Opłata semestralna: 2 000 zł
Opłata roczna: 4 000 zł
Kadra

Kadra na kierunku Akademia Menadżera Sprzedaży to wykwalifikowani dydaktycy-praktycy

  • +
    Grzegorz Konkel - Trener biznesu, Certyfikowny Mentor & Executive Coach EMCC, praktyk sprzedaży inbsp;manadzer zarządzający zespołami z 12 letnim stażem. Projektuje i realizuje procesy szkoleniowe, prowadzi audyty działów handlowych oraz optymalizacuje procesy działów sprzedaży w firmach z sektora MŚP. Zbudował i rozwijał zespół sprzedaży 240 przedstawicieli dla branży turystycznej. Obecnie współwłaściciel 3 firm z branży doradczej i szkoleniowej. Przez 3 lata był partnerem zarządu BrianTracy International, pracował przy projektach m.in. dla Prudential, TUI, Posrche"

    Mateusz Mrozowski - Trener, mówca motywacyjny imentor znbsp;zakresu sprzedaży. Ekspert w 4nbsp;rewolucji sprzedaży „Challenger sales” Przedsiębiorca, właściciel inbsp;współwłaściciel dwóch niezależnych od siebie biznesów. Publicysta: m.in. Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, Marketer+, Brief. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Najskuteczniejszy sprzedawca 2015 roku inbsp;Dyrektor Sprzedaży Roku 2016 w firmie VH. Autor bestsellera „Sprzedaż jest Sexy, albo nie ma jej w cale” (sprzedaż ponad 12.000 egzemplarzy) Wspólpracował przy projektach m.in. dla: T-Mobile, Mercedes, PKP Energa, Bosch, Calzedonia,

Program studiów
  • Skuteczny manager XXI wieku (Dlaczego? Po co?) +
    Samoświadomość Siebie - profile hanlowców Strategia złotego kręgu (misja, wizja handlowca) Typy osobowości i komunikacja wnbsp;biznesie Komunikacja interpersonalna Metaprogramy i ;filtry wnbsp;sprzedaży
  • Efektywne techniki i etapy sprzedaży (Jak?) +
    Prospecting - jak skutecznie pozyskiwać leady? (etap 1 - Przygotowanie) Call center - sprzedaż przez telefon (etap 2 - Pierwszy kontakt) Networking  fallow-up (etap 2 - Pierwszy kontakt) Analiza potrzeb klienta (etap 3 - Analiza potrzeb) Prezentacja produktu - techniki (etap 4 - Ofertowanie inbsp;próbne zamknięcie) Prezentacja produktu - wystąpienia publiczne (etap 4 - Ofertowanie i próbne zamknięcie) Skuteczne techniki negocjacji inbsp;obrony ceny (etap 5 - Negocjacje i obiekcje)

    Semestr II Zamykanie - kontrola sprzedaży (etap 6 - Efektywne zamknięcie) Cross selling/UP selling (etap 7- Dosprzedaż)
  • Produkt i jego wartości (co?) +
    Minimum Viable Product - czyli jak przygotować produkt do sprzedaży Oferta handlowa - kupowanie wzrokiem Umowa jako narzędzie sprzedaży Prezentowanie oferty handlowej - wygląd ma znaczenie Zarządzanie relacjami z klientami
  • Zarządzanie strategiczne swoją efektywnością +
    Profil idealnego klienta Strategia sprzedaży - scieżka dotarcia do klienta Prognozowanie i planowanie sprzedaży Lejek sprzedaży - jak zarządzać etapami i monitorować skuteczność Marka osobista w sprzedaży CRM - system do zarządzania sprzedażą
  • Zarządzanie strategiczne swoją efektywnością +
    Profil idealnego klienta Strategia sprzedaży - scieżka dotarcia do klienta Prognozowanie i planowanie sprzedaży Lejek sprzedaży - jak zarządzać etapami i monitorować skuteczność Marka osobista w sprzedaży CRM - system do zarządzania sprzedażą
Aktualne promocje