fbpx

Prowadzisz własny biznes, planujesz go założyć lub odpowiadasz za komunikację w social media w niedużej firmie i wiesz, że media społecznościowe to najtańszy i najskuteczniejszy sposób dotarcia do klienta. Proponujemy szkolenie, które ma na celu poszerzenie i uporządkowanie Twojej wiedzy o serwisach społecznościowych. Obecnie prawie każdy z nas z nich korzysta, ale jak z sukcesem zaangażować społeczność, zainteresować innych, tak by sami promowali Twoją markę. W jaki sposób dopasować kanały komunikacji do specyfiki firmy i jej celów biznesowych? Co robić a czego unikać by nie popełniać błędów, które mogą wiele kosztować. Odpowiedzi na te pytania uzyskasz na szkoleniu Social media marketing w biznesie. Dodatkowo wspólnie wypracujemy strategię obecności w social media specjalnie dla Ciebie.


Program szkolenia:
1. Na początek – 2 godziny
a. Do czego można wykorzystać media społecznościowe w biznesie? (Social Recruitment and Employer Branding, Social CRM, Social Commerce (B2C), Personal Branding, Networking (B2B))
b. Sytuacja mediów społecznościowych w Polsce – tendencje rozwoju
c. Najnowsze trendy i strategie działania w social media
2. Treść i format – 4 godziny
a. Content, który porywa i generuje zaangażowanie
b. Formaty, które działają (Narzędzia content marketingu-ciekawe aplikacje i programy)
3. Strategia obecności w social media – 1 godziny
a. Dla kogo YouTube, Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn?
b. Funkcjonalność poszczególnych mediów społecznościowych dla biznesu (Jak wykorzystywać potrzebne dla biznesu opcje popularnych serwisów społecznościowych?)
4. Wsparcie sprzedaży w mediach społecznościowych – 1 godzina
a. Co zrobić by promować produkty i nie uczynić z serwisów społecznościowych kopii strony internetowej z ofertą?
b. Skuteczne akcje konkursowe
c. Pozyskiwanie ambasadorów marki
5. Kryzys w social media- case study i strategie – 1 godzina
a. Zarządzanie reputacją w sieci
b. Jak unikać i niwelować skutki kryzysów wizerunkowych w social media?
6. Warsztat: Opracowanie strategii obecności w social media – 3 godziny

Formy nauczania:
wykład i prezentacja, warsztat, analiza case study

Korzyści ze szkolenia:
– Poznasz specyfikę wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie
– Podpowiemy Ci jak uniknąć błędów, które mogą doprowadzić Twoją firmę do wizerunkowego kryzysu
– Poznasz najnowsze trendy i strategie działania w social media
– Podpowiemy Ci kilka pomysłów na skuteczne budowanie społeczności wokół Twojej marki
– Poznasz aktualne strategie i schematy podnoszące jakość Twoich treści
– Podpowiemy Ci skąd czerpać ciekawe pomysły na content
– Poznasz zasady skutecznej komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych
– Podpowiemy Ci jak wykorzystywać potrzebne dla biznesu opcje i funkcje popularnych serwisów społecznościowych
– Pomożemy Ci opracować strategię obecności w social media

Ilość godzin: 12

Termin najbliższego szkolenia:
Kompletujemy nową grupę szkoleniową, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego!
26-27.10.2019 r. – szkolenie zrealizowane
30.11.2019-01.12.2019 – szkolenie zrealizowane


Cena:
240 zł


Aby wziąć udział w szkoleniu:
1. Pobierz formularz i wypełnij go
2. Dokonaj opłaty za szkolenie (Bank Pekao S.A., numer rachunku: 37 1240 5497 1111 0010 7711 2294, w tytule nazwa szkolenia)
3. Formularz zgłoszeniowy i potwierdzenie opłaty wyślij na adres szkolenia@wspa.pl


Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń WSPA
szkolenia@wspa.pl
tel. 81 45-29-444
pokój 105

WYŚLIJ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY 
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.