Akademia Menadżera Sprzedaży

tyut

Opis kierunku

Akademia Menadżera Sprzedaży - automatyzacja procesów sprzedaży daje każdemu przedsiębiorstwu możliwość skupienia się na działalności operacyjnej i większego zaangażowania w potrzeby klienta. Wiele działań przebiega automatycznie, co pozwala handlowcom w pełni skupić się na realizowaniu oczekiwań klientów.

Z roku na rok sprzedaż usług czy produktów staje się coraz trudniejsza. Na rynku coraz więcej konkurencyjnych firm a klienci stają się coraz bardziej "odporni" na dotychczasowe techniki sprzedaży.

Dlatego też opracowaliśmy program odpowiadający na bieżace wyzwania rynku ale jednocześnie spójny z wartościami etyczynmi i nastawiony na drugiego człowieka.
Program ten obala mity i dostarcza sprawdzoną wiedzę, merytoryczną w każdym możliwym calu, a jednocześnie daje „przestrzeń” do trwałych efektów.

Uczestnicy studiów podyplomowych krok po kroku przechodzą przez wszystkie etapy sprzedaży. Począwszy od wytypowania profilu klienta, przez negocjacje i zamykanie skończywszy na dosprzedaży.
Poznają nowe techniki, narzędzia i zdobywają unikatowe kompetencje które przekładają się od razu na wyniki w sprzedaży.
Wszystko po to aby móc maksymalnie zautomatyzować proces sprzedaży

Program nie tylko dostarcza wiedzę i narzędzia, ale wspiera wytworzenie skutecznych nawyków w sprzedaży i komunikacji które każdy może wykorzystywać w codziennym funkcjonowaniu.

Korzyści dla uczestników

Ustalenie własnego (unikatowego) procesu sprzedaży w oparciu o nowoczesne modele sprzedaży.
Większa świadomość siebie i swoich atutów.
Zwiększenie skuteczności komunikacji z klientami jak tez z otoczeniem
.
Stworzenie nawyku „wygrywania” za pomocą edukacji sprzedażowej opartej na odczuciach behawioralnych
.
Kreacja osobistych wartości i ich przekaz za pomocą archetypu własnej osobowości.

Nauczenie się kompetencji sprzedażowych w oparciu o model Face to Face , Platform Selling i sprzedaż On- line - jako holistyczne podejście do zarządzania sprzedażą.

Korzyści dla firmy

Większa liczba pozyskanych nowych klientów
Zwiększenie sprzedaży do istniejących klientów
Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez bardziej strategiczne podejście do negocjacji
Wyższe przychody i marże dzięki efektywniejszej polityce cenowej i rabatowej
Szybsze odkrywanie szans na nowy biznes
Zdolność do ciągłej aktualizacji strategii sprzedażowej
Optymalizacja kosztów pozyskania klienta
Zwiększenie wydajności działu handlowego

Wartości

Orientacja na wyniki biznesowe klienta
Rozwój i zaangażowanie Twoich pracowników
Praca na indywidualnych osobowościach i talentach
Mierzalne rezultaty dostarczonych rozwiązań

Dla kogo?

Specjaliści ds. sprzedaży
Pracownicy działów marketingu i sprzedaży
Osoby zajmujące się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży
Menedżerowie sprzedaży
Dyrektorzy handlowi
Opiekunowie klienta
Przedstawiciele handlowi
Doradcy handlowi
Team liderzy
Właściciele firm handlowych
Właściciele firm produkcyjnych
Właściciele firm usługowych