Wprowadzenie produktu na rynek

 

WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK

Cechą handlu detalicznego w Polsce jest jego dwoisty charakter. Z jednej strony duża liczba małych sklepów krajowych, z drugiej nieliczna grupa dynamicznie rozwijających się zagranicznych sieci handlowych. Dyskonty, supermarkety są niewątpliwie tym formatem sklepu, który znacząco odmienił funkcjonowanie handlu detalicznego w Polsce.

Wprowadzenie produktu do sieci handlowej stanowi nie lada wyzwanie dla wielu Firm. Dlatego chcemy Państwu wskazać drogę, która powiedzie do skutecznej sprzedaży.

Oferujemy blok szkoleń, który pozwoli nabyć wiedzę z zakresu funkcjonowania sieci handlowych, roli i znaczenia Kupca, zarządzania asortymentem.  Wskażemy w jaki sposób wejść do sieci i zrealizować strategię swojej firmy. W jaki sposób dokonać ekspansji!

Szkolenie daje możliwość spojrzenia na pracę sieci handlowych z perspektywy kupca.

Trener: Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.

JAK SKUTECZNIE NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z SIECIAMI HANDLOWYMI?

Termin: 22 maja 2018 r., 8 czerwca 2018 r.

09:00 – 09:30

Rejestracja uczestników

09:30 – 11:00

  • Część I
  • Na co zwraca uwagę kupiec ? - kryteria doboru VENDORA
    - Sp z o.o. czy Działalność Gospodarcza
    - Analiza ryzyka
    - Badanie udział produktu w rynku
    - Quality Manager`owie
  • Współpraca i wsparcie sprzedaży
    - Różnica między współpracą a zwykłym handlem
    - SELLOUT / TAKE OFF / Wsparcie sprzedaży

11:00 – 11:15

Serwis kawowy

11:15 – 12:45

  • Część II
  • Jak powinna wyglądać oferta współpracy?
    - Co powinna zawierać oferta ?
    - Co źle świadczy o firmie ? (czego unikać)
  • Jaką cenę zasugerować ?
    - Co to jest: "cena SRP"
    - Co to jest cena: net-net-net
    - Czym różni się marża od narzutu
    - Opłaty półkowe – retro bonus

12:45 – 13:30

Przerwa na lunch

13:30 – 15:00

  • Część III
  • Co zawiera umowa z siecią ? - do czego się zobowiązujemy.
    - Analiza kilku draftów umów
    - Jak negocjować umowę ?
  • Zwroty towaru.
    - jakich zwrotów możemy nie przyjąć a na jakie się zgodzić ?
    - Zwrot przy współpracy in-out
    - Zwrot stocku przy współpracy OPE

15:00 – 15:15

Serwis kawowy

15:15 – 16:45

  • Część IV
    Ład korporacyjny
    - Podział obowiązków
    - Departamenty / działy / grupy
  • BONUS – kontakty do kupców
    Prezentacja szybkiej współpracy:
    - Empik
    - Carrefour
    - Stokrotka

16:45 – 16:55

Rozdanie certyfikatów, zakończenie szkolenia

 

WSPÓŁPRACA Z SIECIAMI HANDLOWYMI W PRAKTYCE

Termin: 28 maja 2018 r., 13 czerwca 2018 r.

 

09:00 – 09:30

Rejestracja uczestników

09:30 – 11:00

  • Część I
  • Jak przygotować ofertę IN-OUT
    na przykładzie Stokrotki
  • Jak przygotować ofertę OPE
    na przykładzie ROSSMANN

11:00 – 11:15

Serwis kawowy

11:15 – 12:45

  • Część II
  • Treść zaproszenia do współpracy
    Cold calling
  • Wsparcie SELLOUT
    Praktyczne sposoby wspierania sprzedaży
  • Znaczenie opakowania zbiorczego
    na przykładzie Biedronka

12:45 – 13:30

Przerwa na lunch

13:30 – 15:00

  • Część III
  • Sprzedaż internetowa
    znaczenie OMNICHANEL
  • Marketing
    za co płacimy a co robić samemu ?

15:00 – 15:15

Serwis kawowy

15:15 – 16:45

  • Część IV
  • Warsztaty
    Badanie rynku Tradewatch, Webranking
  • Warsztaty
    Formuowanie zapytania e-mail.
    Wypełnianie oferty exel
  • Warsztaty
    Telefon do kupca

16:45 – 16:55

Rozdanie certyfikatów, zakończenie szkolenia

 

Koszt szkolenia:

550 zł. + VAT 23% za osobę: przy zgłoszeniu jednej osoby

490 zł. + VAT 23% za osobę: przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

Oferta specjalna:

950 zł. + VAT 23% przy zapisie na dwa szkolenia

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, przerwy kawowe.

Miejsce organizacji szkoleń: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji, ul. Bursaki 12, Lublin

 

Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach projektu „Usługi rozwojowe dla MŚP w podregionie lubelskim” . Szczegółowe informacje na temat dofinansowania na studia podyplomowe dla firm i pracowników znajdują się na stronie Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego w Lublinie.

 

Aby wziąć udział w szkoleniu:

1. Pobierz formularz i wypełnij. Nie zapomnij - wpisz termin szkolenia

2. Dokonaj opłaty za szkolenie

3. Wyślij formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem opłaty na adres szkolenia@wspa.pl

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie zostanie uruchomione po zebraniu odpowiedniej liczby osób.

Zgłoszenia i informacje:

Dla zapisania się na kurs należy złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy. W razie finansowania uczestnictwa w szkoleniu przez pracodawcę, prosimy o wypełnienie oświadczenia o finansowaniu.

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń WSPA

ul. Bursaki 12, Lublin

pokój 100

szkolenia@wspa.pl

tel. 81 45-29-444