Praca - firma ALTEST

Firma ALTEST oferuję pracę na stanowisku:

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

  • Obsługa zagadnień administracyjno-biurowych, księgowych.
  • Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych.
  • Redagowanie dokumentów, raportów oraz archiwizowanie dokumentacji.
  • Realizacja wyznaczanych na bieżąco celów na danym stanowisku pracy.
  • Pomoc w obsłudze klientów.
  • Raportowanie i przyjmowanie zgłoszeń.
  • Nadzór nad powierzonymi dokumentami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (bądź w trakcie studiów) ekonomiczne/finansowe.
  • Biegła obsługa komputera oraz łatwość w obsłudze nowych programów.
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętności analityczne, opracowywania raportów i zestawień.
  • Dokładność i terminowość.
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy, dobra organizacja pracy.
  • Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pracę stałą.
  • Ciekawą pracę w młodym zespole.
  • Możliwość ciągłego rozwoju.

CV prosimy przesyłać na adres kadry@altest.pl (w tytule wiadomości proszę napisać nazwę stanowiska)

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Tagi