fbpx
Studia Podyplomowe

PROGRAM ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

Studia odbywają się z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość

Studia na kierunku Program Zarządzania Sprzedażą – Sales Leadership Program realizowane są we współpracy z firmą Meeting Aneta Ropek

 

Możliwość dofinansowania studiów  ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Więcej informacji tutaj.

Studiuj za 671 zł miesięcznie

Jesteśmy świadkami nowej rzeczywistości i trendów (wszechogarniająca technologia, zmiany środowiskowe, zmiany społeczne i komunikacyjne), wymagających od liderów nowych kompetencji w celu sprostania różnorodności i oczekiwań społeczeństwa: pracowników i klientów.

Dlatego proponujemy udział w studiach podyplomowych, obejmujących dwa semestry na kierunku Program Zarządzania Sprzedażą – Sales Leadership Program, który przygotuje Uczestników do sprostania nowej rzeczywistości pod kątem innowacyjności, umiejętności adaptacji i bieżącego reagowania.

Kierunek Program Zarządzania Sprzedażą – Sales Leadership Program to intensywny trening rozwoju kompetencji przywództwa sprzedaży przygotowany we współpracy z firmą szkoleniową Meeting Szkolenia Coaching, której trenerzy praktycy inspirują do pogłębiania wiedzy, rozwoju nowych kompetencji, w drodze do osiągania gotowości przewodzenia zespołom sprzedaży, ich sprawnego funkcjonowania i osiągania wyników.

Program realizowany jest z użyciem kwestionariuszy psychometrycznych brytyjskiej organizacji AQR International, które umożliwią Uczestnikom wgląd w dwa kluczowe obszary:

  • Styl przywództwa kwestionariuszem ILM72, oraz
  • Własną siłę i odporność psychiczną badaniem MTQ.
Grupa docelowa
  • Menedżerowie sprzedaży, key account menedżerowie, liderzy zespołów, osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołami sprzedażowymi oraz
  • Osoby, które rozważają podjęcie w przyszłości przewodzenia zespołom sprzedażowym.
Udział w studiach podyplomowych na kierunku Program Zarządzania Sprzedażą – Sales Leadership Program umożliwi Uczestnikom między innymi:
  • Wgląd we własny styl przywództwa sprzedaży, kierowania zespołem i delegowania.
  • Rozwinięcie umiejętności tworzenia skutecznych zespołów.
  • Pogłębienie wiedzy w obszarze komunikacji, która spaja strategię, taktykę i wpływa na działanie innych oraz trening umiejętności komunikacyjnych.
  • Zapoznanie się z nowymi badaniami na temat motywacji, dzięki którym dowiedzą się jak w praktyce skutecznie motywować zespół.
  • Uczestnicy pogłębią wiedzą w obszarze stylów myślenia, którą będą mogli stosować w  praktyce w obszarze rekrutacji, wywierania wpływu, motywowania i procesie sprzedaży.
  • Rozwinięcie kompetencji budowania zaufania i zaangażowania w drodze do dbałości o wynik indywidualny i zespołowy.
  • Poznanie własnej siły i odporności psychicznej, dzięki której będą mogli dowiedzieć się jakie mają mocne strony i gdzie leżą obszary do rozwoju.
  • Pogłębienie wiedzy w zakresie skutecznego funkcjonowania i komunikacji w świecie mediów społecznościowych.
  • Nabycie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem i umiejętności zarządzania zmianą w organizacji.
Czas trwania i organizacja zajęć
  • studia trwają dwa semestry
  • forma prowadzenia studiów – blended learning
  • Organizacja roku akademickiego – tutaj
Zasady rekrutacji

Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji zamieszczone są tutaj.

Warunki ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych na kierunku Program Zarządzania Sprzedażą – Sales Leadership Program  jest obecność na zajęciach i aktywność oraz zaliczenia poszczególnych przedmiotów w ramach studiów.

Dokument ukończenia studiów

Absolwenci otrzymują przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Dodatkowe informacje

WSPA zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie.
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby zgłoszeń.
Szczegółowy harmonogram studiów zostanie przygotowany po zakończeniu procesu rekrutacji.

 

Czesne
Kadra
Program

Opłaty za studia

Płatność miesięczna: 671 zł
Opłata semestralna: 3 050 zł
Opłata roczna: 6100 zł  7 900,00 zł

ANETA ROPEK

OPIEKUN MERYTORYCZNY KIERUNKU
kontakt@anetaropek.pl

TRENER, COACH, MEDIATOR

Trener praktyk sprzedaży i zarządzania. Coach. Konsultant biznesowy. Manager handlowy
z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zarządzania zespołami, sprzedażą, coachingu kadry managerskiej i zespołów handlowych, technik sprzedaży i obsługi klientów. Efektywnie zarządzała działaniami handlowymi w celu osiągania przez zespoły ponadprzeciętnych wyników sprzedaży.

Obecnie prowadzi firmę Meeting Szkolenia Coaching, która zajmuje się świadczeniem usług konsultacyjnych, szkoleniami i coachingiem na terenie kraju. Współpracuje z firmami szkoleniowymi.

Prelegentka na konferencji Pulsu Biznesu w temacie „Komunikacji menedżerskiej” w  marcu 2021.

 

AGNIESZKA WESOŁY

MARKETINGOWIEC, PR-OWIEC, COACH

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu i PR. Współpracuje z zarządami, menedżerami i liderami w obszarach związanych z zarządzaniem produktem, komunikacją marketingową, public relations oraz kierowaniem wizerunku. Pomaga przedsiębiorcom oraz osobom indywidualnym budować silnią i autentyczną markę osobistą, która przynosi wymierne korzyści finansowe.

 

SEMESTR I         

Integralny przywódca, lider, menedżer
Integralny leadership czyli własna świadomość i automotywacja
Style myślenia przywódców czyli wzorce i percepcja
Odporność psychiczna przywódcy, menedżera, lidera
Zasady skutecznej komunikacji lidera
Rodzaje wpływu lidera w komunikacji
Zarządzanie zmianą przez lidera
Strategia marketingowa i rola marki osobistej
Elementy strategii marketingowej, budżet
Rola marketingu i Trade marketingu w sprzedaży
Marka osobista, marka firmy, PR
Jak się komunikować w mediach społecznościowych
Prezentacja i przekaz osobisty

SEMESTR II        

Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zespołem handlowym
Delegowanie zadań i odpowiedzialności
Rodzaje rozmów z pracownikami i budowanie kultury informacji zwrotnej
Współpraca v. rywalizacja, trudne rozmowy z pracownikami w tym zwalnianie
Budowanie zaangażowania, motywowanie, rola SF (spotkań firmowych)
Coachingowy styl zarządzania i prowadzenie rozmów typu Let’s Talk
Systemy wynagrodzeń zmiennych w dziale czyli premie / prowizje
Skuteczna rekrutacja pracownika w ćwiczeniach
Proces sprzedaży
Proces sprzedaży w ćwiczeniach
Sprzedaż relacyjna
Ofertowanie i prezentacja oferty
Zamykanie transakcji czyli reguły i techniki w ćwiczeniach
Storytelling / storyselling jako technika narracji
Trudne sytuacje w sprzedaży w zmiennym otoczeniu (VUKA)

Łączna liczba godzin: 192

Skip to content