• Planowanie sprzedaży dla MŚP (era marketingu 4.0) – aspekty praktyczne +

    Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie od strony praktycznej, najnowszych rozwiązań w zakresie budowania nowoczesnych strategii sprzedaży w małej i Czytaj
  • Profesjonalne zarządzanie stronami firmowymi na FB (B2B i B2C) +

    Czas: Szkolenie 2 dniowe w godzinach 9-16 (preferowane dni sobota – niedziela) Metody szkoleniowe:  zajęcia interaktywne przy wykorzystaniu prezentacji audio-video, analiza przypadku, Czytaj
  • Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonywająco! +

    „Dobra przemowa musi zawierać trzy elementy. Pierwszy – to dobry wstęp. Drugi – to dobre zakończenie. I trzeci, aby te dwa nie Czytaj
  • Storytelling +

    Celem naszego projektu będzie wsparcie pracowników pionu sprzedaży, do tego by mogli  realizować postawiony przed nimi cel, tzn. „wzrost przychodów, Czytaj
  • Sztuka etykiety – savoir vivre na co dzień +

    Czy możemy powiedzieć, że zachowanie stosowne, zgodne z zasadami kultury osobistej przechodzi już do lamusa? Z pewnością nie. W życiu Czytaj
  • Content marketing w praktyce- narzędzia, strategie, SEO +

    Cel kursu: Chcesz zdobyć aktualną wiedzę i poznać narzędzia oraz strategie niezbędne do prowadzenia skutecznych działań marketingu w internecie? Na Czytaj
  • Social media marketing w biznesie +

    Cel szkolenia: Prowadzisz własny biznes, planujesz go założyć lub odpowiadasz za komunikację w social media w niedużej firmie i wiesz, Czytaj
  • E-marketing przyszłości- trendy i strategie +

    Cel szkolenia: Zawsze chcesz być krok przed innymi? Posiadasz podstawową wiedzę w zakresie marketingu internetowego lub interesujesz się marketingiem z Czytaj
  • 1