fbpx

Cel szkolenia:

Zawsze chcesz być krok przed innymi? Posiadasz podstawową wiedzę w zakresie marketingu internetowego lub interesujesz się marketingiem z wykorzystaniem nowych mediów? Przygotowaliśmy dla Ciebie szkolenie dotyczące najnowszych trendów marketingu internetowego uzupełnione o praktyczne strategie, które możesz zrealizować by być krok przed innymi. Szkolenie nastawione jest na zdobycie praktycznych umiejętności, które pozwolą Ci wdrożyć zdobytą wiedzę dzięki ćwiczeniom warsztatowym, analizie case study oraz symulacjom.

Proponowane terminy: 

Edycja wiosenna – marzec

Edycja letnia – maj

Tematyka szkolenia:

  1. Trendy: Medializacja i dialogizacja – 3 godziny
  • Liczy się społeczność- crowdsourcing, crowdfunding, peer recommendations
  • Strategie: Inbound marketing
  • Strategie: Marketing czasu rzeczywistego (Real Time Marketing)
  1. Trendy: Technologie przyszłości- 1 godzina
  • Nowe metody odbioru treści (data curation)
  • Wearable devices
  • Internet Rzeczy
  • Wirtualna rzeczywistość
  1. Trendy: Dokąd zmierza Google?- 2 godziny
  • Strategie: Tworzenie treści pod kątem SEO
  • Nowości Google a przyszłość marketingu
  1. Trendy: Trendy w social media marketing i Web design- 4 godziny
  • Strategie: Skuteczny webwriting
  • Content przyszłości a zmiany w nawykach czytania
  • Strategie: Storytelling
  • Rozwój użyteczności mobilnej i Mobile marketing
  • Strategie: Aktualne strategie marketingu w social media (m.in. social messaging, live streaming, influencer marketing, chatboty, video stories)
  1. Trendy: Trendy w e-commerce- 2 godziny
  • Uproszczona sprzedaż- technologie przyszłości
  • Strategie: Copywriting produktowy
  • Retargeting

Trener:

Magda Parzyszek

Doktor nauk społecznych, specjalność Socjologia Internetu, autorka wielu publikacji dotyczących nowych mediów, wykładowca WSPA. Wieloletni pracownik wojewódzkich instytucji kultury, organizatorka wielu szkoleń, konferencji i wydarzeń kulturalnych. Od kilku lat prowadząca zajęcia ze studentami oraz warsztaty dotyczące marketingu internetowego, social media marketingu i content marketingu.

Formy nauczania: wykład i prezentacja, warsztat, analiza case study, symulacje

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznasz nowe trendy w marketingu internetowym, które pomogą Ci wdrażać skuteczne rozwiązania
  • Zdobędziesz wiedzę, dzięki której będziesz o krok przed innymi
  • Podpowiemy Ci jak optymalizować działania sprzedażowe w internecie
  • Dowiesz się co obecnie jest najbardziej skuteczne i co niebawem będzie w zakresie social media marketingu
  • Dowiesz się jak tworzyć skuteczne treści pod kątem SEO
  • Poznasz aktualne strategie i schematy podnoszące jakość Twoich treści
  • Poznasz technologie przyszłości, które zrewolucjonizują podejście do marketingu w najbliższym czasie i dalszej perspektywie
  • Dowiesz się jak wykorzystać zasady webwritingu do tworzenia ofert sprzedażowych (e-commerce)

E-marketing przyszłości- trendy i strategie

Ilość godzin: 12

Minimalna ilość Uczestników 7 osób.

Odpłatność za kurs : 240 zł.

Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach projektu „Usługi rozwojowe dla MŚP w podregionie lubelskim” . Szczegółowe informacje na temat dofinansowania na studia podyplomowe dla firm i pracowników znajdują się na stronie Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego w Lublinie lub KFS MUP w Lublinie

​​​​​​​Aby wziąć udział w szkoleniu:

1. Pobierz formularz i wypełnij. Nie zapomnij – wpisz termin szkolenia

2. Dokonaj opłaty za szkolenie

3. Wyślij formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem opłaty na adres szkolenia@wspa.pl

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie zostanie uruchomione po zebraniu odpowiedniej liczby osób.

Zgłoszenia i informacje:

Dla zapisania się na kurs należy złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy. W razie finansowania uczestnictwa w szkoleniu przez pracodawcę, prosimy o wypełnienie oświadczenia o finansowaniu.

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń WSPA

ul. Bursaki 12, Lublin

pokój 105

szkolenia@wspa.pl

tel. 81 45-29-444

Formularz zgłoszeniowy

E-marketing przyszłości- trendy i strategie – Zapraszamy!