Cel kursu:

Chcesz zdobyć aktualną wiedzę i poznać narzędzia oraz strategie niezbędne do prowadzenia skutecznych działań marketingu w internecie? Na tym kursie poznasz wskazówki dotyczące algorytmów Google, skutecznych zasad tworzenia contentu  oraz strategie zarzadzania treścią w mediach społecznościowych. Jeśli pragniesz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie marketingu internetowego o najnowsze trendy, skuteczne strategie, niezawodne narzędzia i stać się świadomym Content Marketerem, to ten kurs jest dla Ciebie.

Proponowane terminy:

Edycja wiosenna – marzec

Edycja letnia – maj

Tematyka kursu:

  1. Wprowadzenie: Content marketing i visual content marketing- modne hasło czy przyszłość marketingu internetowego?- 3h
  2. Narzędzia content marketingu (ciekawe aplikacje i programy)- 5 h
  3. Podstawy SEO i linkowania- 1h
  4. Content a skuteczne pozycjonowanie, czyli jak tworzyć treści przyjazne wyszukiwarce-2  h
  5. Zasady skutecznego webwritingu, czyli jak pisać atrakcyjne dla użytkownika treści – 3 h
  6. Optymalna długość treści w internecie oraz sposoby na chwytliwy tytuł- 2 h
  7. Storytelling, Life story i Real Time Marketing jako strategie zwiększające skuteczność przekazu content marketingowego- 4 h
  8. Zasady copywritingu produktowego- content w e-commerce- 1 h
  9. Trendy dotyczące content marketingu (content przyszłości)- 1 h
  10. Narzędzia dystrybucji treści- 2 h

Trener:

Magda Parzyszek

Doktor nauk społecznych, specjalność Socjologia Internetu, autorka wielu publikacji dotyczących nowych mediów, wykładowca WSPA. Wieloletni pracownik wojewódzkich instytucji kultury, organizatorka wielu szkoleń, konferencji i wydarzeń kulturalnych. Od kilku lat prowadząca zajęcia ze studentami oraz warsztaty dotyczące marketingu internetowego, social media marketingu
i content marketingu.

Formy nauczania: wykłady i prezentacje, warsztat, analiza case study, praca w grupach

Korzyści z kursu:

Pomożemy Ci zrozumieć znaczenie dobrych treści dla osiągnięcia sukcesów marketingowych

Poznasz kilka prostych narzędzi i programów do tworzenia ciekawych treści

Dowiesz się jak tworzyć skuteczne treści pod kątem SEO

Dowiesz się jak tworzyć atrakcyjne pod kątem użytkowników treści

Poznasz aktualne strategie i schematy podnoszące jakość Twoich treści

Podpowiemy Ci skąd czerpać ciekawe pomysły na content

Podpowiemy Ci co pisać, jak pisać i gdzie promować treści

Poznasz nowe trendy marketingu internetowego

Dowiesz się jak wykorzystać zasady webwritingu do tworzenia ofert sprzedażowych (e-commerce)

Minimalna ilość Uczestników 7 osób.

Odpłatność za kurs : 490 zł.

Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach projektu „Usługi rozwojowe dla MŚP w podregionie lubelskim” . Szczegółowe informacje na temat dofinansowania na studia podyplomowe dla firm i pracowników znajdują się na stronie Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego w Lublinie lub KFS MUP w Lublinie

​​​​​​​Aby wziąć udział w szkoleniu:

1. Pobierz formularz i wypełnij. Nie zapomnij – wpisz termin szkolenia

2. Dokonaj opłaty za szkolenie

3. Wyślij formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem opłaty na adres szkolenia@wspa.pl

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie zostanie uruchomione po zebraniu odpowiedniej liczby osób.

Zgłoszenia i informacje:

Dla zapisania się na kurs należy złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy. W razie finansowania uczestnictwa w szkoleniu przez pracodawcę, prosimy o wypełnienie oświadczenia o finansowaniu.

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń WSPA

ul. Bursaki 12, Lublin

pokój 105

szkolenia@wspa.pl

tel. 81 45-29-444

Formularz zgłoszeniowy