Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie pragnie serdecznie zaprosić na brunch akademicki, który odbędzie się w dniu 5 marca 2025 roku o godzinie 10:00 w siedzibie uczelni przy ul. Bursaki 12, w sali 223 (2 piętro).
Temat przewodni:
Lider zrównoważonego rozwoju – wymiana doświadczeń i dobrych praktyk w obszarze ESG
Ramowy plan spotkania:
- Powitanie i otwarcie spotkania – dr Małgorzata Michalska-Nakonieczna, prof. WSPA, Prorektor ds. ogólnych, mgr Jacek Lis, Kanclerz WSPA
- Wprowadzenie do tematyki spotkania – dr inż. Adam Włodarczyk, prof. WSPA
- Wystąpienia eksperckie:
- Finansowanie transformacji – dr Magdalena Andrejczuk – Dyrektorka Departamentu Zrównoważonych Finansów Pion Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej mBank; Aneta Fusiara – Ekspertka ESG, zrównoważonego rozwoju mBank
- Strategia ESG – „must have” zarządzania przedsiębiorstwem – dr Monika Płońska, Prezes zarządu Green Industry Foundation
- Gość specjalny z Islandii
- Lider zrównoważonego rozwoju – prezentacja założeń programu studiów podyplomowych, dr inż. Adam Włodarczyk, prof. WSPA
- Dyskusja, wolne wnioski
Wydarzenie ma na celu wymianę myśli, wiedzy oraz dobrych praktyk w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju oraz nawiązanie relacji biznesowych pomiędzy przedstawicielami środowiska akademickiego, sektora biznesowego i samorządu oraz omówieniu perspektywicznych kierunków i możliwości potencjalnej współpracy.
Szacowany czas trwania spotkania – około 90 minut. W trakcie wydarzenia organizator zapewnia poczęstunek w formie przekąsek, napojów oraz serwisu kawowego.
Zapisy do udziału w wydarzeniu są przyjmowane za pomocą poczty elektronicznej – osoby zainteresowane udziałem są proszone o przesłanie e-maila do Pani Agaty Barańskiej na adres spd@wspa.pl, wpisując w tytule wiadomości „Zgłoszenie na brunch akademicki”. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, uprzejmie prosimy o potwierdzenie udziału w wydarzeniu do dnia 3 marca 2025. Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie do Państwa wysłany e-mail zwrotny z potwierdzeniem zapisania na liście uczestników.
Zapraszamy do udziału!