fbpx

W marcu startuje kolejna edycja jednego z najwi─Ökszych, bezp┼éatnych wydarze┼ä informatycznych kierowanych do uczni├│w oraz nauczycieli szk├│┼é ponadpodstawowychkonferencja Check IT. Wydarzenie w formule online odb─Ödzie si─Ö w dniach 14 i 15 marca i b─Ödzie okazj─ů do poszerzenia wiedzy oraz zainteresowa┼ä z zakresu nowych technologii. W agendzie konferencji znajduj─ů si─Ö tak┼╝e zaj─Öcia dla uczni├│w i nauczycieli szk├│┼é podstawowych – Check IT Junior. ­čĹęÔÇŹ­čĺ╗

Check IT jest wydarzeniem skierowanym zar├│wno do uczni├│w, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö informatyk─ů, jak i m┼éodzie┼╝y, kt├│rej ┼Ťwiat nowych technologii nie jest jeszcze do ko┼äca znany. W programie konferencji znajduj─ů si─Ö liczne prelekcje, warsztaty i spotkania prowadzone przez wybitnych przedstawicieli uczelni, k├│┼é naukowych oraz firm z bran┼╝y IT.

Na 14 marca br. zaplanowano prelekcje online skierowane do uczni├│w m.in. na temat przysz┼éo┼Ťci ┼Ťwiata IT, sztucznej inteligencji, rzeczywisto┼Ťci rozszerzonej, tworzenia gier komputerowych, cyberbezpiecze┼ästwa, Big Data, analityki biznesowej, prezentacji w┼éasnego wizerunku w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, a tak┼╝e fakt├│w i mit├│w na temat studiowania kierunku informatyka. Uczestnicy konferencji b─Öd─ů mieli tak┼╝e okazj─Ö do udzia┼éu w spotkaniach z przedstawicielami uczelni oraz firm z bran┼╝y IT na wirtualnych stoiskach promocyjnych. B─Ödzie to okazja do zabrania informacji o warunkach przyj─Öcia na studia informatyczne, specyfice dzia┼éalno┼Ťci firm informatycznych, czy te┼╝ do zapoznania si─Ö z ofert─ů praktyk i sta┼╝y.

Drugiego dnia wydarzenia (15 marca) odb─Öd─ů si─Ö warsztaty online, podczas kt├│rych uczniowie nab─Öd─ů podstawowe umiej─Ötno┼Ťci m.in. z programowania w j─Özykach Python i C# oraz elektroniki z wykorzystaniem Arduino. Dodatkowo uczestnicy warsztat├│w naucz─ů si─Ö tworzenia prezentacji przy u┼╝yciu Canvy oraz pisania w┼éasnego bota do gry, a tak┼╝e zg┼é─Öbi─ů wiedz─Ö z obszar├│w UX Design, Infobrokeringu czy te┼╝ Design Thinking. Konferencji Check IT b─Ödzie towarzyszy┼éa mo┼╝liwo┼Ť─ç rejestracji na warsztaty stacjonarne organizowane przez firmy IT oraz ko┼éa naukowe na terenie zainteresowanych szk├│┼é z Lublina.

Wzorem lat ubieg┼éych przygotowano tak┼╝e specjaln─ů ofert─Ö prezentacji dla nauczycieli w tzw. Pokoju Nauczycielskim, kt├│re odb─Öd─ů si─Ö w dniach 14-15 marca br. w godzinach popo┼éudniowych, w formie online. W programie przewidziano prelekcje na temat interaktywnych i praktycznych metod nauczania informatyki i programowania, prowadzenia k├│┼é zainteresowa┼ä w szko┼éach, czy zastosowania Learning Apps w praktyce szkolnej.

Udzia┼é w wydarzeniu jest bezp┼éatny, jednak obowi─ůzuje wcze┼Ťniejsza rejestracja na stronie www.checkit.lublin.eu, kt├│ra rozpocznie si─Ö 1 marca br. o godz. 9.00. Z uwagi na ograniczon─ů ilo┼Ť─ç miejsc na warsztaty, o uczestnictwie decydowa─ç b─Ödzie kolejno┼Ť─ç zg┼éosze┼ä ­čľ▒

Szczeg├│┼éowe informacje na temat konferencji, regulamin uczestnictwa oraz program znajduj─ů si─Ö na stronie www.checkit.lublin.eu. Bie┼╝─ůce informacje udost─Öpniane b─Öd─ů na wydarzeniu Check IT 2022 na portalu Facebook.

Konferencja Check IT organizowana jest przez Miasto Lublin, w ┼Ťcis┼éej wsp├│┼épracy z uczelniami, ko┼éami naukowymi oraz specjalistami z bran┼╝y IT, w ramach inicjatywy Lubelska Wy┼╝yna IT.

Skip to content